Ügyfélkapu+ regisztráció: Ha segítségre van szüksége, keresse az önkormányzatot

2025. január 16-tól a korábban ismert Ügyfélkaput az Ügyfélkapu+ és a Digitális Állampolgárság Program (DÁP) alkalmazása váltja fel. Az új rendszerhez szükséges regisztrációt legkésőbb január 15-ig kell elvégezni. A hagyományos Ügyfélkapuba ezt követően már nem lehet belépni.

Segítségnyújtás az önkormányzatnál

Akiknek problémát okoz a regisztráció elvégzése, azok

2025. január 13-án és január 15-én segítséget kérhetnek Csordás Bettina hatósági ügyintézőtől az önkormányzatnál.

Az ügyintézés gördülékenysége érdekében az alábbiakat kell magukkal hozniuk:

  • az Ügyfélkapuhoz tartozó felhasználónevüket,
  • jelszavukat,
  • valamint okostelefonjukat.

Az önkormányzat arra kéri a lakosokat, hogy minél szélesebb körben osszák meg az információt, hogy mindenki időben tudomást szerezzen az átállásról és a szükséges teendőkről. Az új rendszer bevezetésével a cél a gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés biztosítása minden felhasználó számára.

Akár ez is tetszhet